søndag 21. februar 2010

Ny uke, nye muligheter...

En fin helg er over, den har vært både sosial, avslappende og matrik... Masse deilig mat og vin på fredag i vennelag, sløv lørdag med både pizza, vin og snop og bursdagsfeiring i dag med mye mat, kaker og snop.. Føler meg i grunn ganske så stinn her jeg sitter! Og som så ofte på slike søndagskvelder tenker jeg at I MORGEN, i morgen jenta mi, begynner du et nytt og sunnere liv... he he... Dream on... smiiler... Egentlig er jeg veldig glad i salater og sunn mat, men jeg er også så forbasket glad i all slags godsaker, snop og vin... Kort sagt alt som ligger en livsnyters hjerte (les mave...) nær... Men altså, i morgen er det på'an igjen, ingen bønn! Ved siden av maten jeg serverte i dag hadde jeg laget to store salatfat, jeg kunne jo klart meg med å spise bare det...eller?? Veldig mye godt en kan putte i en salat; spekeskinke, egg, avocado, pinjekjerner, ruccola, fetaost, rødløk, tomater, basilikum osv...
Vet ikke helt hvem jeg prøver å overbevise her men... ;-)

Egg og skinkesalat...

An apple a day... Bon apetit og en god uke ønsker jeg deg!
Klem fra Gry ;-)