fredag 2. juli 2010

En skal ikke sove bort sommernatta...


Minutter blir til timer, timer til dager, dager til uker.... Og sånn går no dagan.. *smil*..
Kun 1 uke igjen til ferie! Dette har vært en litt roligere uke, men dåg...
Har ennå ikke "sænka skuldran" helt.. Håper å få de ned i normal høyde i løpet av uken som kommer.. he he.. Men nå er det da freddan!
(ble litt mange veel slitne uttrykk her merker jeg.. hi hi...men det får gå...)
Klokken nærmer seg midnatt, jeg sitter ute og koser meg med et glass vin, mannen sitter inne og ser fotball-VM... Himmelen er lys og fin og det er nesten 18 grader ute..

Disse bildene tok jeg for et par timer siden, mens det ennå var litt kveldssol og vakkert lys...
Boktips! Holder på å lese boken "Taushetens konsekvenser" av Linda Olsson (samme forfatter som skrev boken "La meg synge deg stille sanger") Nydelig lesning, lånt av en god venn!
I går hadde jeg fri og brukte hele dagen på en jentetur i byen. Været var fantastisk, jentene blide og det var et yrende liv i en het Oslo by.. Vi ruslet rundt på Grünerløkka, spiste deilig lunsj på uterestaurant, en stopp på Delikatessen, litt shopping, et glass hvitvin på Tre Brødre, Kaffe Mocca og deilig sjokolade på en kaffebar, litt shopping og til slutt blåskjell og hvitvin på lekteren på Aker Brygge... Mmmm slett ikke værst! Vi spiste og drakk mer enn vi shoppet, ikke at det gjør lommeboka tykkere akkurat.. dyrt er det uansett.. Men mannen var faktisk postivt overrasket over hvor lite jeg hadde med hjem...;)

Vi var innom tebutikken Les Palais des Thès på Grünerløkka og kjøpte med litt te hjem..
Grønn te av typen Thè du Hammam..

Jeg må innrømme at jeg hittil ikke har vært noen stor fan av grønn te, selv om det er aldri så sunt... Nå bestemte jeg meg for å legge godviljen til... Denne teen skal være veldig bra, så da prøver vi den!
♥♥♥
Været har vært nydelig et par dager og i hagen blomstrer det som bare det...
Blå lavendelurt mot zink...


Med ønske om en deilig helg!!
Og til de av dere som stikker av på ferie... GOD TUR OG GOD SOMMER!!!
Klem Gry ♥♥♥