søndag 11. juli 2010

Kveldsstemning...

Lyktene er tent...


...både i syrintreet og på terrassen... Det er sent lørdag kveld og sommer i landet...

Disse bildene tok jeg i går kveld...

En VARM sommerkveld og  vi trenger IKKE å bruke terrassevarmeren!
Nå er det AKKURAT slik sommerkveldene skal være, UTROLIG DEILIG!!
Mannen min og jeg koser oss med hver vår bok og et glass rødvin...


Jeg holder på å lese "Pinnsvinets eleganse" av Muriel Barbery.
En litt spesiell, men artig bok..

Det var vanskelig å gå å legge seg, en typisk natt egnet til "døgning"... Meen, det er bare det at da blir man så innmari trøtt dagen etter, så vi måtte kaste inn håndkleet.. I dag våknet vi til regn, men fortsatt varmt og godt. Dermed ble det sen frokost og litt bok på terrassen og så litt husarbeid... Kjedelig, men nødvendig!

Tok en bloggrunde i stad og gjett hva! Jeg har vært så heldig å vinne 1. premien hos vakre Elizabet med bloggen STILIG HJEM Jeg anbefaler en titt inn til denne stilfulle damen!

Premien er et 1/2 års abonnement av


Tusen takk Elizabet, nå ble jeg GLAD ♥♥♥

Fortsatt god sommer til alle som titter innom, nyt late dager!!
Klem fra Gry