lørdag 10. juli 2010

God sommer!



Endelig er ferien her! Nå venter fire uker med slaraffenliv og kos!!
Det har vært nok en ganske så travel, men fin uke! Koselig venninnebesøk har jeg hatt og jeg har fått flere nydelige bursdagsgaver, tusen takk! Gavene ser dere over her. Jeg fikk dette nydelige kortet og vakre blomster...



Det blir nok lite blogging for min del i disse ferieukene, men jeg kommer til å titte inn iblant. Her kommer en serie sommerfotos tatt Hos Gry
Og noen kloke ord og sitater får du med på veien ♥♥♥


"Å elske seg selv er begynnelsen på en roman, den varer livet ut"Oscar Wilde

Blåbærmuffins pyntet med melis, jordbær og mynte... Mmmm...  Jeg tok rett og slett en pose lyse muffins fra Toro (de er glutenfrie) og puttet ferske amerikanske blåbær fra butikken oppi før jeg stekte dem. Enkelt og godt!


Mitt første epletre bærer frukter... Jeg FRYDER meg!
 

Litt "Stars & stripes" inspirert..
Og om lidt er kaffen klar...

Ta deg litt god tid til å lese diktet under.. Dette diktet går rett hjem hos meg!
Til ettertanke...
♥♥♥

Livskunnskap!

"Å oppleve kjærlighet gleder èn. Å uttrykke kjærlighet gleder to."Janette Oke

"Vi ler ikke fordi vi er lykkelige, vi er lykkelig fordi vi ler"William James

Ønsker alle en riktig deilig sommertid!
Varme sommerklemmer fra Gry
♥♥♥