onsdag 12. januar 2011

Innpå...






...for å hive ut jula og få inn litt vinterlig inspirasjon på bloggen.... Jula er så og si ute av huset og det er deilig med litt vårlige farger igjen!


Tusen hjertelig takk for alle varme hilsner & ord, det gleder meg stort! Det er en fryd å komme inn her og stadig se at noen av dere har vært innom og lagt igjen spor ;)
Har tittet litt rundt hos dere og det er så herlig å se all  vinterlig og vårlig glede som formelig oser av bloggene deres! Her finnes inspirasjon til 1000!

Hjertelig velkommen til nye følgere, veldig hyggelig at dere fant veien hit til meg og at dere har lyst til å komme tilbake!



Denne nydelige boksen fikk jeg til jul av en venninne, hun har laget den selv!
Den er aldeles vakker og den var fylt med de søteste ting; den fine lille duftputen som du kan se til høyre på siden her med teksten "Hos Gry" brodert på, en hjemmelaget fyrstikkeske, et steinhjerte og kastanjer...



Den gjør seg fint på det hvite avlastningsbordet sammen med kurver fylt med lys, servietter og duker...


Det er tid for tulipaner....



Denne vakre buketten fikk jeg av en annen venninne i går, tusen takk min venn! Glad i deg jeg også og du er snill ;)
Den lyser så fint opp i stua og det er så deilig med litt farger igjen!



Mannen min overrasket meg til jul.... Med denne kaffemaskinen!
En Dolce Gusto. Den er råstilig synes jeg og gir deilig kaffe. Herlig å kunne lage seg en cappucchino, latte macchiato, mocha, espresso, chococino eller annen kaffe på et blunk...

I skrivende stund nyter jeg en cappucchino i en av de nye Green Gate koppene mine...



Mmmmm..... ;)



Sist helg var vi i vinterbryllup.... 


Både brudeparet & vinterdagen var vakre og bryllupet hjertevarmt og koselig!




I dag ble jeg invitert med av min venninne til en koselig gårdsbutikk i nærheten, nemlig Drømmeverden - Gaver & interiør 

Det blir litt lokalt, men for de som har anledning anbefaler jeg et besøk! En intim og koselig interiørbutikk med mye vakkert. Gårdsbutikken har sin egen blogg, klikk på linken...



Dette var en liten oppsummering av min januar så langt...
Jeg tar det nok litt rolig med bloggingen en stund til, men titter litt rundt forbi når jeg trenger inspirasjon og glede ;)

Vi hørs!


Klemmer fra meg