søndag 30. januar 2011

Rosegleder & Award


Den hvite Asalaen vi fikk til jul har nå krepert! Ikke noe rart kan du si, etter x antall tørkeperioder.. he he... ;) Burde ha tatt et bilde av den, men glemte det før den havnet i søpla.. Hadde planer om å erstatte den med en potte med ranunkler, men de jeg fant i butikken så litt tufse ut så det ble en potterose i stedet for. Synes denne sarte, duse rosafargen er nydelig mot det grå og rustikke...



Får nesten litt sommerfølelse av denne fargen ;)



Award

Jeg har vært så heldig å få denne awarden fra Bondekåno 
Tusen takk!!! Det var hyggelig at du ville sende den videre til meg ;) Ta en titt inn til henne, her finner du koselig inspirasjon fra bondelivet ;) Med awarden følger det med noen spørsmål som jeg har svart på under her...

Hva var det siste du så på TV?
 Filmen "Livet med Helen"  i går kveld (Romantisk komedie med Kate Hudson) Pena! ;)

Ta opp nærmeste bok, slå opp på side 18 og les hva det står på 4. linja?
"Ikke at vi snakket om det. Når jeg spurte, hadde...."
(Granateplene - Sue Monk Kidd & Ann Kidd Taylor)

Bortsett fra datamaskinen , hva hører du akkurat nå?
TV'en som surrer i bakgrunnen (håndballkamp...) og eldstemann som holder på å lage pizza... ;)

Når var du sist ute og hva gjorde du da?
Jeg har vært ute i noen timer i dag, da yngstemann gikk skiskytterrenn
(Kvalfossprinten på Fossum) Passe kaldt, minus 3 grader og soool. Deilig ;)
  
Hva har du på deg akkurat nå?
Skibukse og fleecegenser (har ikke giddet å skifte ennå...)

Skulle du kunne overveie å flytte til utlandet?
Tja... Det måtte i så fall bli for en periode etter at ungene har flyttet ut og det skulle dukke opp et tilbud vi ikke kunne si nei til... ;)

Hva heter den siste filmen du så?
Det svarte jeg på under det første spørsmålet. For øvrig har det gått flere filmer på kino i det siste som jeg gjerne skulle sett, men det var det å få rotet seg på kino da... ;) Jeg har fått anbefalt filmen "Another Year", så den skulle jeg gjerne sett, i tillegg til den siste Varg Veum filmen som går på kino for tiden.

(Jeg vet ikke om det hjelper men,,,; Min kjære mann, hvis du leser dette så... hint hint...;)



Velkommen til ny følger! SÅ koselig at du fant veien hit til meg, jeg håper at du vil trives her ;)

Helgen er snart over og en ny uke ligger blank og ubrukt foran oss. Februar er rett rundt hjørnet... 
Jeg ønsker deg en riktig god uke, nyt dagene som best du kan ;))

Det er ikke de store gledene som teller mest;
det er det å gjøre et stort nummer ut av de små.


Klemmer fra Gry