torsdag 30. desember 2010

Happy New Year!

 




Romjulen er på hell og året 2010 er straks lagt bak oss....



Jul og høytid....



Høytiden har vært en vakker tid med mye varme og glede, og vi har fått fine gaver det ligger mye omtanke bak... 


Vi er heldige som har det så godt! Friske og kjekke barn, en god familie og nære venner. Små og store opplevelser gjennom året blir til fine minner i livets minnebok...
Tusen takk for året som har gått! For alle vennlige ord, all inspirasjon og mye glede!


Det blir nå en bloggpause på meg. I skrivende stund vet jeg ikke om pausen blir kort eller lang, men jeg satser på å komme sterkere tilbake om ikke så lenge ;) Bloggingen har gitt meg mye så langt og jeg setter stor pris på å ha blitt kjent med alle dere HERLIGE bloggere!



Ta godt vare på deg selv og så høres vi nok snart igjen ;)

Jeg ønsker deg og dine et riktig

GODT NYTT ÅR!


Varme klemmer fra Gry