torsdag 3. februar 2011

God helg! Med perleblomster, rawsjokolade og vin..


Velkommen februar og snart helg!
Et fantastisk nydelig vær vi har om dagen, sol og mildvær. Perleblomstene har sprunget ut og jeg måtte fange solstrålende som skinte inn her på formiddagen og lyste opp blomstene ;)
Velkommen til nye følgere! Like artig hver gang noen legger seg til ;) Jeg håper at dere vil finne litt inspirasjon og glede her hos meg.


Noen av dere har sikkert lagt merke til at jeg i det siste har byttet header flere ganger og at jeg for en stund siden endret malen på bloggen. Har ikke blitt helt fortrolig med den malen jeg byttet til, den ble litt rotete synes jeg. Derfor har jeg nå byttet tilbake til min gamle mal og laget en ny header. Denne ble jeg litt mer fornøyd med, så da tenker jeg at den skal få stå en stund ;)

Jeg hadde også lyst til å legge inn noen faneknapper under headeren, slik at det kan være enkelt å finne frem til aktuelle temaer man er ute etter. Jeg var ikke sikker på hvordan det skulle gjøres, men fikk god hjelp av min gode bloggvenn Anita med bloggen Anitas Interiørverden Tusen takk Anita! Ta en titt inn til Anita, her finner du masse inspirasjon og lekkert interiør.

Ved å klikke på fanene øverst kommer du til innlegg med de aktuelle tema. Før øvrig ligger det mange flere temaer under fanen "Etiketter" på høyre side.



Rawsjokolade!


Jeg må forsøke å komme meg på en litt mer sunnere linje fremover, det har blitt litt mye søtsaker i det siste.. I går var jeg på Zumbatrening for første gang, det var kjempeartig!! Råstilig musikk og morsomme danser. Det ga mersmak!

Elsker jo sjokolade, men tåler ikke sukkeret så godt og da er det greit å kunne ty til en bit rawsjokolade når suget blir som størst... ;) Lise med bloggen Lykkelise er en stor inspirator og takket være henne fikk jeg laget meg en ny ladning her om dagen. Tusen takk Lise!

Ved å klikke på linken under kommer du til et av mine innlegg med

Et vintips til helgen kanskje?
Denne er god!
Les Grès Chardonnay Viognier
Middels dyp strågul. Ung, aromatisk fruktighet preget av fersken og mango, innslag av eple og mandel. Den koster 110 kroner.
 

Utfordring!
Jeg har fått en utfordring av Anne Britt med bloggen Kontraster i mitt landskap Tusen takk, jeg får prøve å svare som best jeg kan ;)
Anne Britt skriver nydelige dikt og tekster og tar de skjønneste naturbilder.

4 ting jeg ikke liker:
Sure mennesker
Å komme for sent
At andre har det vondt
Urettferdighet
4 ting på ønskelista mi:
At 2011 blir et godt år for både meg selv, familie og venner
Nytt kjøkken
Ny sofa og litt andre småmøbler
Mye latter og glede!
Hva jeg har gjort i dag?
Uffda... Ikke stort er jeg redd... Litt småpusling i heimen, snakket i telefonen med min mann og med jobben... Og litt blogging..
Nå skal jeg ut i sola og gå tur ;)
4 TVprogrammer jeg ser på:
Gullrekka på fredagskvelden, litt til og fra...
Radioresepsjonen på TV
Elskerinner
Puls
Ellers liker jeg godt nordiske serier, krim, matprogrammer og Torsdag kveld fra Nydalen ;)

Jeg ønsker alle en riktig
GOD HELG

Klemmer fra Gry