søndag 1. desember 2013

1. advent


Hu hei hvor det går!
En travel uke er unnagjort, med turer til fjells både med min jobb og mannens jobb. Og hyggelig treff med jentene en kveld.
Og mellom slagene skal man helst begynne å forberede litt advent og jul da... :)

Jeg fikk bakt litt i begynnelsen av uken og disse slo godt an...
Oppskrift på Lussekatter finner du her




Velkommen til ny følger nr 230! :)


Jeg har pyntet to adventsstaker også i år, her ser du den ene. Selv om jeg er blitt mest glad i hvite lys, er det noe med lilla og advent som en har med seg, og som gir den rette adventsfølelsen...






Måtte knipse noen bilder fra Bøseter Norefjell hvor vi har vært i helgen. Stilig interiør, julepyntet og fint!




 Denne karen er kul å ha på veggen, men jeg ville nok helst ikke møte han personlig... ;)
Hanging in a nordic bar