fredag 6. desember 2013

Potting av hyasinter & fikenlunsj



Jeg får ikke nok av disse løkblomstene, og de passer jo i hvilke potter som helst! :) Vet at noen reagerer på duften, men de er jo også finest når de er slik som dette synes jeg...


Godt med en hjemmedag til litt ordning i heimen. Og rett som det var ble jeg sulten, og da tok jeg likegodt en liten lunsj midt oppe i det grønne... :)


Brie med fikenmarmelade....Mmmmmm....


Gløgg.....



I N S P I R A S J O N





 Ute er det ikke mye som minner om førjul...
Tørket faktisk klær ute på snora i dag, og det tror jeg må være første gang jeg har vurdert som en mulighet i desember måned... Med det vindværet så tørket det faktisk ganske fort!
 

Ønsker meg snø, så får ta med et par gamle bilder da :)


I morgen blir det den tradisjonelle førjulsturen til Blaafarveverket sammen med kjære familiemedlemmer. Da burde det være snø for å få den rette stemningen... På kvelden skal vi i pinnekjøttlag og søndag er det bursdagsselskap for min niese... Bare å nyte! :)


God adventshelg, kos deg! :)