lørdag 11. september 2010

En auberginefarget høst...


Aubergine (eller lilla om du vil..;) er fargen for meg i høst - Yep!

Sammen med det gråbrune og rustikke synes jeg det blir stilig!


Tusen takk for alle herlige tilbakemeldinger fra dere på innlegget om jenteturen til Frankrike! Overveldende, hyggelige, rørende, varme og hjertegode ord - det er jo bare så morsomt å få slike tilbakemeldinger! Artig hvis noen lar seg friste til å ta turen, jeg lover at dere ikke kommer til å angre *smiler*

Vi ble ganske godt kjent med vertinnen på Logis du fresne. Jeg fortalte henne at jeg har en blogg og at jeg ville lage et innlegg om slottet og oppholdet. Hun har nå sett innlegget og ble veldig begeistret. Hun spurte faktisk om å få lov til å bruke bildene mine i reklamesammenheng for slottet... Yess, kjempeartig synes nå jeg da, så bare bruk de i vei sa jeg! For en amatør som meg med et kamera som ikke er verdens beste, er jo det en stor ære *smiler*

Det har så langt vært en deilig dag. Sov ganske lenge, ingen store planer for dagen... Regnvær... Høst...

Det ble en liten handletur med hele familien på nærmeste kjøpesenter og så en liten tur på loppemarked for mor (Lissom at gutta i familien er interessert i å gå å se på sånt skrot.. Særlig lissom! 'Fattig' som 16-åringen i huset sier om det han har liten sans for..;) Skrot sier dere? Skjønner ikke hva de snakker om!

Fikk sikret meg et par fine lopper, bilder kommer...

Ikke store handelen på mor for øvrig i dag, men ble et par nye duftlys (har dilla på det for tiden..) og noen nydelige kalaer i en dus rosa/lilla farge..
Hortensiaene holder i evigheter, disse har jeg hatt i vasen i mange uker nå..




Lørdag ettermiddag... Regn og gråvær ute... Lunt og vamt inne...
Her blir det en rolig lørdagskveld hjemme med noe munngodt og Skal vi danse på tv..
Deilig!
Ønsker deg en fin lørdagskveld og fortsatt god helg ♥

Klem fra Gry