fredag 24. september 2010

Go' fredag!


Jeg fikk lyst til å vise bilde av pompaduren min fra Lisbeth Dahl. Den gjør seg godt i interiøret og er lekker når du skal ut på vift..  Jeg har brukt den mye og liker den så godt!


Går ikke lei av hjerterankene mine heller jeg..

Day Timeless chair
Mmmm... tenk å bare kunne sitte å nyte en stille stund i den...




Det har vært en travel uke... med lange dager på jobb..
I dag nyter jeg en rolig start på dagen... Har en deilig fredagsfølelse *smil*
Nå er det tid for frokost med nybakt havrebrød og en kopp te...


Snart får jeg svinge meg litt rundt her...

Takk for alle koselige hilsner, dere er supre og jeg setter stor pris på tilbakemeldingene!
Velkommen til nye følgere
Har fått tilbakemelding om at noen sliter med å legge seg til som følger her, har andre også det problemet?
Morsomt at nye legger seg til og artig å se at telleren stiger... Nærmer seg 20 000... Det synes jeg er helt utrolig! Det nærmer seg også at det er et år siden jeg startet bloggen.. Snart på tide med en give away da vel? Tenker det passer fint når telleren har rundet...

Synes denne sangen (fra Lindex reklamen..) er så fin! Klikk for å høre om du har lyst..
Ønsker deg en go' fredag!
Klem fra Gry