onsdag 29. september 2010

Giveaway - Hos meg!


Kjære bloggvenner & andre venner 

Telleren min har passert 20 000.. 55 følgere har lagt seg til.. Og jeg har blogget i snart 1 år!

Som jeg har nevnt tidligere var det med skrekkblandet fryd at jeg gikk i gang med min egen blogg i slutten av oktober 2009. Lenge hadde jeg hatt stor glede av og hentet mye inspirasjon fra mange kreative og dyktige bloggere! Når en er genuint opptatt av alt som har med interiør å gjøre, er denne bloggverden rene himmelriket, det må jeg virkelig si! Og det å få lov til å dyrke denne lidenskapen i fellesskap med dere entusiastiske og interiørgale jenter er jo bare så morsomt!

Hverdagslykke, livsglede, betrakninger om stort og smått, omtanke, interiørglede, humor, kreativitet og raushet. Alt dette er man omgitt av her inne! Og det gir ren og skjær lykke 

Jeg synes det er på tide med en giveaway her hos meg og jeg håper at dere har lyst til å bli med! Alle er velkommen til å delta enten dere har en egen blogg eller ikke

Jeg har to premier, slik at det vil bli trukket to vinnere.

1. premie


Nostalgisk bilde med ramme i gråslitt patina & enkel lysestake med lys. Både bilde og lysestake i antikk stil 
Fra PB Home 

  

2. premie


Nostalgisk årskalender i metall m/magnetfelt til å markere dato & måned - kan brukes år etter år

   

  
 Reglene er enkle. Du får:

1 lodd for å gi en kommentar i innlegget
1 lodd for å legge deg til som følger
1 lodd for å linke giveawayen til din blogg

Totalt 3 mulige lodd

 I kommentarfeltet skriver du hvor mange lodd du tar. Som sagt er alle velkommen til å delta og dersom du ikke har egen blogg skriver du bare navnet ditt i kommentaren og dersom du blir trukket ut til å vinne kan du sende meg adressen din.

Trekningen vil bli foretatt den 24. oktober 2010
(og da er det bare to måneder igjen til julaften...Jippi..;)

Koselig om du vil være med!

Klem fra Gry