fredag 10. desember 2010

Fredag og mini-juleverksted ♥


Hei kjære venner! Ja, så var det fredag igjen... Dagene flyr avsted og vips; så var det helg igjen! Takk for gode tilbakemeldinger om havremakronene mine, så koselig at flere av dere vil prøve dem ;)

Denne uken har jeg hatt både rolige og hektiske dager; et par dager i hovedstaden i forbindelse med jobb og pusling her hjemme for øvrig. Jeg har laget litt julepynt, mini-juleverksted vil jeg nok kalle det ;)

Denne hyssinggirlanderen med noen englekort og litt pynt har kommet opp....







Nissefar har funnet veien til kjøkkenet....


Og så har jeg pyntet noen lys..... Dere inspirerer meg, takk for det!


Jeg kjøpte noen hvite kubbelys fra Home & Cottage og et par fra Nille, en pakke med strykemerker  fra Sagen Vintage og noen pyntebånd; velurbånd i gammelrosa og grått, samt blonder i bruntoner. Det var jo kjempeenkelt å legge strykemerkene på lysene, jeg ble positivt overrasket! Strykemerkene legges i vann et par minutter, man fjerner pappen bak og stryker det med hånden på lysene. Båndene og hyssingen er det bare å knyte på som man ønsker...



I ettermiddag har guttene og jeg, tradisjonen tro, bakt pepperkaker med våre gode venner. For 15. året på rad har vi møttes til formiddagsmat og pepperkakebaking. Deigen er kjøpt, men gir stor lykke likevel! Vi startet da våre eldste var 1 år og har ikke hoppet over et eneste år. Jeg synes det er flott at vi fortsatt klarer å få det til, til tross for travle dager og unger i tenårene. Vi koser oss skikkelig med mat, gløgg og julemusikk og det blir ikke jul uten!


I helgen gleder jeg meg til å dykke ned i siste utgave av Vakre Hjem & Interiør... Det er nemlig
♥ JUL

Kun to uker igjen... Jeg ønsker deg en en fin helg med juleforberedelser og kos!
Klem fra Gry