onsdag 22. desember 2010

God Jul ♥♥♥


Bitte lille julaften... Og julefreden kan snart senke seg...

Bitende kaldt ute med 23 minusgrader... Da er det koselig innomhus med fyr i ovnen og tente lys...
I dag har jeg hatt koselige besøk av gode venninner & søte småjenter, og vi har hygget oss med gløgg og julekaker... Så koselig å ta seg tid til å treffes, godt å kjenne på vennskap og varme...


Huset er pyntet og nå gjenstår bare de siste gjøremål og forberedelser... Også i morgen får jeg besøk av og skal treffe gode venninner, små hemmeligheter skal byttes... ;) Siden blir det mølje hos min snille svigermor og julaften kommer hun og mine foreldre til oss. Vi blir hjemme hele julen, men er bedt i juleselskaper og skal være sosiale med venner. Deilig å tenke på juledagene som ligger foran oss med mye kooos... ;)



Juletreet kom inn i går kveld og står nå staselig og pyntet i stua...




Kjære venner; tusen takk for alle gode ord, hyggelige hilsner og oppløftende tilbakemeldinger i året som har gått! Jeg setter stor pris på alle følgere, det er så hyggelig med nye bekjentskap og dere er helt utrolig gode! Man finner så mye glede og inspirasjon her i bloggverden, og det å få lov til å ta del i denne gleden er stort!


Jeg ønsker dere alle en riktig fredfull god jul! Nyt høytiden og ta godt vare på deg selv og de som er rundt deg, julen bringer med seg mye glede og det kan være en tid for ettertanke.
GOD JUL FRA MEG TIL ALLE DERE

Varme juleklemmer fra Gry