fredag 17. desember 2010

God helg ♥♥♥


Fredag og helg igjen! Tid for innkjøp av juleblomstene...



En ny ladning med svibler kom i hus i går, da de jeg hadde var avblomstret. Nå skal jeg forsøke å være veldig forsiktig med vanningen av disse, så kanskje de holder gjennom juledagene... Jeg kjøpte litt mose til å dekke jorden, synes det blir pent.

En hvit julestjerne har også kommet på plass. Var litt i tvil om jeg skulle kjøpe rød eller hvit, men som vanlig ble det hvit. Jeg synes de røde også er veldig fine, så kanskje det må bli en rød også.. . Mine hvite Amaryllis er også i ferd med å avblomstre, veldig vanskelig å time de altså... Kjøpte en ny og den er rød. For øvrig har jeg pyntet mest med hvitt så langt, men for å få den gode julestemningen må jeg også ha frem litt rødt. Nisser og litt annet pynt skal jeg finne frem i løpet av helgen.



Det ble en liten tur innom Hadeland Glassverk, det er bare SÅ vakkert der nå!!


Der fikk jeg kjøpt de siste julegavene og i Julehuset og Kramboden er det masse lekkert, men måtte begrense meg... Kjøpte disse to tyttebærhjertene som jeg har hengt i kjøkkenvinduet, noen søte kjøkkenduker fra Nyblom o Kollèn, deilig kaffe og litt julgodt...


I kveld skal jeg ut og spise middag med gode venninner. I morgen skal vi hente juletreet vi har valgt ut og så skal jeg lage til pinnekjøttmiddag her hjemme. Det er nemlig noen som har veldig lyst på pinnekjøtt... Jeg gleder meg også til duften i huset.. Duften av JUL ;)
Nyt fredag og helg kjære deg og takk for at du stakk innom meg!
Klem fra Gry