søndag 5. desember 2010

Nytelse ♥♥♥


Det har vært en helg i NYTELSENS tegn...
Fredag var jeg på tur til hovedstaden med glade & gode venninner ;) Laange cafèbesøk og litt shopping. En deilig velværestund hos House of Beauty hvor vi ble sminket og stæsjet av skjønne Ingrid, vi bare storkoooste oss! Litt dyrt ble det riktignok... Ehhh.. vi måtte jo kjøpe med oss de produktene som gjorde oss så VAKRE så klart! ;)... Blåskjell, fiskesuppe & hvitvin på restaurant... Øl og snaps på Cafè Cathedral.... Latter og fnis på bussen hjem... ;)

Lørdag gikk turen til spahotellet på Norefjell for julebord med jobben til mannen. Der overrasket min kjære meg med "Stress ned" spa-pakke, utrolig DEILIG! Og utrolig stilig hotell! Det ble en koselig kveld med julemat og godt drikke, og heldigvis ingen sen kveld. Det var godt å krype til køys etter to herlige dager i nytelsens tegn ;)

Jeg er sigen her jeg sitter, men med et smil om munnen... Skuldrene har senket seg litt denne helgen og julefølelsen kommer stadig krypende...




Jeg håper at du også har hatt en fin helg!
 


Det 2. lyset er tent....