mandag 13. juni 2011

Ett år eldre!


 
Og like blid! ;)
Profilen min på høyre side har fått en liten justering... 39 er nå byttet ut med 40...
Jeg fylte år på lørdag og takket være min kjære familie og gode venner ble det en flott dag og helg!!
Garasjen med tilhørende partytelt ble omgjort til "gildehall". Etter dager med øs pøs regn, det formelig bøtta ned hele lørdagen frem til kl fem på ettermiddagen.... Men SÅ tittet solen frem... Snakk om timing! Blide gjester kom skridende inn i gården i strålende solskinn og plutselig var det en nydelig sommerkveld ;)

Her kommer et bilderas fra festkvelden....


Vi hadde dekket opp til 35 gjester i garasjen....


Velkommen til oss!


 

Bordet ble dekket i glass, hvitt og rosa peoner...

 

Sinkbaljen fylte jeg med steiner, vann og peoner...






Jeg fikk så mange vakre blomster!





Tapasbordet.... Bon Appétit!


 

Gode hjelpere og støttespillere...
Mine tre flotte og kjekke gutter!


 

En veldig blid og fornøyd jubilant ;)

 
Det ble flere flotte taler og mimring med så mange gode ord at jeg ble helt rørt <3
Venninnegjengen underholdt med "grillshow"... rap, grilling på engangsgrill og dansing til sangen Snakke litt... Med Admiral P.. Skikkelig kult! Som en del av opplegget fikk jeg ny grilldress... Onepice.... MED trykk på ryggen.... ;))


HOS GRY
Tusen takk jenter! ;)



Gavebordet!









 

Jeg fikk utrolig mye fint! Flotte smykker, bok, pynteting, ekstern harddisk, toalettmappe med lukseriøse kremer, spa-opplevelse, gavekort, penger, vin og blomster. Jeg er bare SÅ fornøyd! Tusen hjertelig takk <3


Hyggelige og blide gjester... Jeg kunne ha god lyst til å vise bilder av alle de flotte gjestene, men gjør av prinsipp ikke det.
Festen varte helt til fuglene sto opp.... ;)


Jeg må ta med et bilde fra dagen derpå også.... Ikke fullt så "koselig" da kanskje... he he... ;)
Men etter en del ryddings og ordnings ble et nytt langbord dekket til lag for den nærmeste familien. Også søndagen ble en koselig dag!
 

Tusen takk for alle koselige hilsner, både her og på facebook! Og tusen takk til alle som har hjulpet meg, for vakre gaver og for at dere gjorde dagen min fin! Jeg er heldig som er omgitt av så gode venner <3


Stor klem fra en superfornøyd jente som fortsatt er litt "høy" etter helgens festligheter.. Føler at jeg svever litt på en rosa sky akkurat nå.. Håper jeg ikke faller i bakken med et brak da.. he he...;) Innlegget ble ALTFOR langt, men jeg klarte bare ikke å styre meg for å ta med alle disse bildene ;) Nå skal jeg bare "flate ut" og nyte sommerdagene frem mot ferien, som førtiåring... Litt rart, men fint ;))
En fin uke videre ønsker jeg alle som titter innom og håper at også dere har hatt en flott pinsehelg!
Klem Gry ;)