lørdag 4. juni 2011

Sommer på jorda....

....livet det er NÅ....

Peoner i knopp!

Du verden, for noen flotte dager vi har her på østlandet for tiden! Rett og slett et helt fantastisk vær med strålende sol fra knallblå himmel... Mmmmm... Deilig!


Sofaene har fått nytt trekk. Jeg var lei stoffet på dem slik de var, men sofaene er fortsatt bra så jeg tenkte at jeg fikk prøve å fixe litt på dem. Jeg var en snartur på Ikea i går og der er det utrolig rimelige stoffer å få tak i. Dermed har jeg tilbrakt litt tid ved symaskinen og vips så har vi "nye" sofaer... Litt midlertidig kanskje, men det får funke inntil videre ;)



Her går dagene stort sett med til å forberede bursdagsselskapet vi skal ha neste helg... Yep, jeg fyller rundt! Og da blir det FEST;) Mye å ordne både ute og inne, men ingen sak når man kan ta seg en pause i solen mellom slagene.. ;)
Jeg håper at peonknoppene skal springe ut innen da, slik at jeg kan pynte bordene med dem. Hvis de ikke rekker det får jeg heller kjøpe noen buketter, det er jo så kjekt at de selger peoner nærmeste "over alt" for tiden. Men ekstra stas er det jo å pynte med blomster fra egen hage da ;)

I dag har jeg plantet noen potteroser i denne fine blomsterkassen som pappa har laget til meg <3



Syrinene blomstrer og duften er den deiligste på jord!
Hvite...


....og lilla....


Rosenknopper i hopetall... Du gode min, for en deilig tid!



Velkommen til ny følger, Kind by nature. Jeg håper du vil finne litt inspirasjon her hos meg!
En fortsatt god helg til alle som er innom, nyt livet til fulle kjære deg!
Klem fra meg ;)