fredag 24. juni 2011

HOMEMADE STYLE


 Jeg er så heldig å ha kreative og flinke venninner som lager de skjønneste ting!
HOMEMADE STYLE


Denne vakre boksen har min venn dekorert med serviett og knyttet hamptråd rundt...



Et hjerte med mitt navn på er festet på tråden. VAKKERT!  Den lille flasken inneholder egenprodusert kirsebærlikør, med det klingende navnet Furuas Kirsebærlikær... Snadder! ;)
Deilig gammeldagse drops fulgte også med i den hvite kurven. Dropsen har hun kjøpt hos Strandflickorna i Lysekil Mmmmm... Deilig ;)



En annen god venn lager også de vakreste ting ved hjelp av servietter. Jeg fikk dette nydelige bildet av henne forrige dagen, er det ikke fint?! Jeg synes denne piken er så bedårende og skjønn, blir helt betatt rett og slett ;)


Tidligere har jeg fått lys i samme stil av henne. De er jo så fine at man nesten ikke kan brenne dem... ;)


Til bursdagen min fikk jeg også en nydelig minnebok som en kjær venninne hadde lagt MYE arbeid i. Den er utrolig vakker og det er så hyggelig å titte i den, se tilbake på en fin tid og bare kjenne seg glad over å ha slike gode venner ;)

Tusen takk, slike gaver varmer ekstra <3


Klem fra meg