lørdag 18. juni 2011

Wet Wet Wet...



Litt av et vær vi har her på østlandet om dagen! Det regner og det regner... Og et skikkelig innevær...Men på torsdag var det fint! Da hadde vi en fin jobbedag i Tønsberg og Sandefjord, og en strålende sommerkveld faktisk, på revyen Hvalsommer. Det var morsomt ;) Men siden... Har det bøtta ned! Koselig inne da, men det får jo være måte på. Det er jo faktisk juni og SOMMER... Eller hva? Og vi ønsker å nyte sommerkveldene utendørs...Heldigvis god temperatur i alle fall ;)





Jeg tok noen bilder ute i kveld.... Regnet har gitt seg og blomstene i hagen har dråper på...


Rosebusker, peoner, jordbærplanter, urter og lavendel i blomst...
Men nå er vi klare for et stabilt sommervær, slik at vi kan nyte JUNI til fulle!

 

 

Tusen takk for alle hyggelige bursdagshilsner og en riktig god helg til alle som titter innom ;) Her går dagene i ETT og jeg rekker omtrent ingen bloggrunder... I morgen, i morgen... Da SKAL jeg rekke en runde... ;) Til uken skal jeg på en ny jobbtur som varer noen dager og neste helg skal min kjære og jeg på en liten weekendtur til hovedstaden... Ikke noen Glansdag på meg, men jeg ønsker alle som skal en riktig god tur! Herlige snille Anki med bloggen Landlige Hjem inviterer til et treff i forkant av Glansdagen... LUCKY YOU som får en herlig kveld sammen! ;)



KOS DERE!

Klem fra meg <3