onsdag 3. mars 2010

♥Hjertelig takk♥

Enkel bursdagsfeiring for Didrik er unnagjort med pølse-, brus- og gelefest ;) Vi har hatt voksenbursdag allerede, nå gjenstår det at poden skal bestemme seg for om han vil ha tenåringsbursdag ;-) Tusen takk for bursdagshilsner!

BLOGGLIVET..
Nå er det omtrent fire måneder siden jeg med skrekkblandet fryd gikk i gang med min egen blogg, etter å ha hentet stor inpirasjon fra andre interiør- og hverdagslivbloggere over lengre tid. Jeg sier skrekkblandet fryd fordi jeg er så imponert over alle flinke, kreative, morsomme og utrolig herlige mennesker som finnes der ute, som gir av seg selv og inpirerer og gleder så mange, som har interiør og livsglede som sin store lidenskap her i livet. Det er så utrolig koselig med alle kommentarer og hilsner jeg får, de varmer  virkelig og jeg setter sånn pris på det! Jeg har "blitt kjent med" mange flotte damer som det er hyggelig å følge til hverdag og fest. Jeg kjenner på, og det tror jeg vel gjelder for de fleste, at det er godt å få tilbakemeldinger og merke at det er noen i "den andre enden" ;) Lurer jo litt på hvem som er innom hos meg.. ;) Har stor forståelse for at ikke alle føler for å legge igjen "spor" etter seg, men det er i alle fall uansett hyggelig med en hilsen og jeg hører gjerne litt om hvem du er, uansett om du har din egen blogg eller ikke ;)

Det å ha gått inn i denne bloggverden har så langt gitt meg veldig mye, jeg kjenner at den gode følelsen vokser for hver dag, at livskvaliteten øker ved at jeg kan dele lykkefølelse og interiørglede med DEG! Det gir inspirasjon og lyst til å fortsette å blogge! Så HJERTELIG TAKK kjære DERE

Fant noen fine bilder på Lobelia Hjem