torsdag 25. mars 2010

Velkommen palmehelg ♥

Torsdag igjen og straks helg! Denne uken har vært ganske så travel, men sosial og trivelig med både jentekveld og jobbreise til hovedstaden. Kom hjem i ettermiddag og i kveld fikk mannen min og jeg glede av en flott forestilling hvor yngstemann var med. Tema var musikkens historie fra 50-tallet og frem til i dag. Topp underholdning! 

På jentekvelden dekket jeg et påskeinspirert bord i gult og hvitt og i matveien et forsøk på å være italiainspirert .. 

 I Oslo var det lange jobbdager, men det ble da tid til litt sosialt på kveldene.. Vi fikk med oss "Kalenderpikene", et friskt og underholdende teater. Det ble tapasmat på Onkel Donald ..Kan anbefales! Og gourmetmat på Restaurant Eik .. Kan også virkelig anbefales! Rakk ikke noe shopping denne gangen dessverre...


I helgen skal vi feire 70-års dagen til mamma og jeg skal hjelpe til med litt kakebaking, borddekking og blomster. Det blir feiring med den nærmeste familien og forhåpentligvis en koselig og fin start på påsken ♥

I morgen har jeg fri.. Hurra! Skal jobbe på mandag og SÅ er det PÅSKEFERIE! Det blir deilig..God palmehelg til alle!
Klem fra Gry ♥