søndag 7. mars 2010

Servietter...

Herlige Fru Ruud har oppfordret oss til å vise frem favorittservietten. Ta en titt på hennes blogg, der finner du masse fine, søte og morsomme innlegg. Ekte interiørglede! Så jeg tok oppfordringen! Jeg har vært opptatt av servietter helt siden jeg var liten og sparte på "brukte" servietter i en skoeske.. *smiil*.. Husker vi var flere venninner som byttet servietter og synes det var stor stas når vi kom over en vi ikke hadde og som vi syntes var fin. Aner ikke hvor skoesken har blitt av, men lidenskapen for servietter har holdt seg opp gjennom årene, bortsett fra at jeg nå bruker de opp etter hvert og kjøper nye ;) Iblant bruker jeg hvite tøyservietter, men stort sett går det i papir. Jeg har en favoritt jeg stadig har kommet tilbake til de senere årene og det er denne:
"Perle" fra IHR
Har du en favorittserviett? Vis den frem da vel ;)