tirsdag 30. mars 2010

GOD PÅSKE ♥

Påskeferien har startet - sola skinner - påskemorgen slukker sorgen...

En tekopp, litt godt i skålen og Lev Landlig på bordet... En herlig start på dagen!




Litt plikter som venter i dag.. Husarbeid, klesvask, handling.. men SÅ! Skal jeg finne fram boka.. har Panserhjerte av Nesbø liggende klar.. og SÅ skal jeg bare NYTE påskeferien sammen med mann og barn, vennebesøk og familiekos....

Og masse snop.. ELSKER marsipan!

Påskeeggene skal fylles opp...



Gode måltider... TID I SAMMEN... Vinen ligger klar..
Satser på at dette blir en bra påske jeg!
Kanskje smelter resten av snøen også, så det går an å komme til i hagen..?

TUSEN TAKK for alle kjempehyggelige og søte hilsner hos meg! De betyr mye og løfter dagen ♥



Jeg vil også TAKKE hver og en følger som har lagt seg til hos meg, det er utrolig morsomt for hver nye som kommer til og jeg setter stor pris på dere ♥


Jeg vil ønske dere alle en riktig GOD PÅSKE, bruk fridagene godt og gjør akkurat det DU har LYST til!

Et lite sitat som du kan ta med deg inn i påskedagene:
Lykkelig er noe du velger å være ved å se det du har!Christer Olsson

Mange varme solklemmer fra Gry