søndag 3. oktober 2010

Nostalgisk oktoberstemning ♥






Tusen takk til alle som har meldt seg på giveawayen min så langt, flott med slik respons!
Og det er bare å hive seg med frem til 24. oktober





Deilig søndag med innekos! Ute er det regntungt og grått, inne er det varmt og lunt med tente lys..
En koselig kveld hos gode venner i går, deilig mat og drikke, skravling ut i de små timer..


Synes disse glassflaskene er så vakre. Kjøpte de hos Hus & Hage
Og så hang jeg på et par vakre rosa øredobber som jeg kjøpte i Frankrike...


Nå skal jeg gå i gang med søndagsmiddagen og dekking av bord. Har bedt mine foreldre og min svigermor hit i ettermiddag, lenge siden sist så det blir koselig med litt tid med familien


Ønsker deg en fin søndag og en god ny uke! Og god ferie til dere som er så heldige å ha høstferie! Her blir det en travel uke med jobbing..

Klem fra Gry