fredag 6. april 2012

Bonusen...



(eller "rosinen i pølsa" om du vil)
...Er jo å kunne finne frem stæsjet! :)
Morsomt med noen gamle trekasser etter svigermor som gjør det hvite interiøret litt lunere og røffere...


Blomstene ga jeg til min venn. Måtte bare forevige den først. Er så svak for slike løkblomster... :)



Ønsker meg noen nye puter til benken.
Gjerne i fargen dus lilla/rosa i stilen stars og peace fra AuMaison for å snike inn litt farge i rommet..

Margit i Drømmeverden kan fixe det, men jeg må nok bare vente bitte litt med å bruke mer cash...
 tror jeg... :)






En annen gammel kasse, også den havnet her hos oss etter svigermors flytting, er kjekk å kunne "hive" tomme vinflasker i...



Er godt fornøye med liftgardinene i lin. Enkle og fine synes jeg. Kjøpt hos Home & Cottage Av merket Himla


Fortsatt gode påskedager!


Nyt en laaaaaaaaang fredag og resten av helligdagene <3