søndag 1. april 2012

Vårt nye kjøkken / Allrom




Juhuu... Endelig er kjøkkenet ferdig! Og om jeg selv kan si det ble jeg veldig godt fornøyd :) Dette rommet tror jeg nok vil bli familiens nye allrom.




Det har vært vanvittig mye jobb gjennom mange måneder og innspurten de siste dagene har vært ganske så intens, men utrolig gøy når vi har kommet så langt.

En STOR takk til en meget dyktig håndtverker som har lagt sin sjel i å gjøre alt solid og ordentlig! Takket være han har vi nå fått DRØMMEKJØKKENET :) Ikke nok med han har møtt opp her like blid og med stort pågangsmot dag etter dag, men han og fruen har også sørget for noen gode middager og stukket innom oss med litt vin når de har ment at vi trengte en pause i jobbingen:) Herlig!

Min snille mann har jeg i dag sendt mange varme tanker til! Jeg er heldig <3 Akkurat nå nyter han en velfortjent tur til varmere strøk sammen med yngstemann på treningsleir (det er yngstemann som er på treningsleir, pappaen skal bare hvile..;). Vel fortjent etter måneder med hard jobbing!

Gleder meg til de kommer hjem, da skal det endelig bli litt skikkelig mat her i huset igjen :)) Imens får eldstemann og jeg teste ut kjøkkenet disse påskedagene og sjekke om alt virker som det skal.


Cafèhjørnet....









Veggen med håndbanket teglstein ble det mye jobb med. Vi fikk fliseleggeren til å lime opp steinene, mens fugingen fixet jeg selv med litt hjelp av pappa. Totalt holdt vi på i nærmere 20 timer med å "spekke" som det heter på fagspråket. Et skikkelig pirkearbeid, men men.. Nå er det gjort og jeg er fornøyd! :)





Liftgardiner i lin fra Himla


Puter til barkrakkene kjøpte jeg hos Drømmeverden Gaver & Interiør De er av merket AuMaison







På ønskelisten en eller annen gang står en myk sofa eller stol, men benken gjør også nytten hvis man føler for å slenge seg nedpå.


Det ble mange bilder! Gikk litt amok med kameraet i dag... :)

Det er 1. april! Nyt påskedagene folkens ;))