torsdag 5. april 2012

God påske!


HAPPY EASTER!

Påskemorgen slukker sorgen...
Skal bli godt med noen lange frokoster. Uten klokke! :)



Anbefales! Enkelt & godt :)



Brikke/duk, vispebolle, muffinsformer og krittavle fra

Snop hører påsken til!

Eeeeeelsker marsipan!

En av fordelene med å ferdigstille et prosjekt er at venner og familie vil komme og se! hi hi.. bare tøyser:) Jeg har hatt koselig venninnebesøk i går (så deilig å sette seg ned med et glass hvitvin, en god venn og jobbe med å sænke skuldran...:).
Og jeg har hatt koselig venninnebesøk i dag på skravling, kaffe/te, frukt og sjokkolade.


I kveld har jeg vært på hyggelig venninnebesøk. 
Det er slike ting som gir ny giv og inspirasjon!
I morgen har jeg bedt mamma, pappa og svigermor på middag, det blir koselig <3

Tusen takk for alle herlige, inspirerende og gode tilbakemeldinger!


Jeg ønsker alle mine venner en
RIKTIG GOD PÅSKE!