fredag 20. april 2012

t i d e n

Helg igjen da! Hvor blir TIDEN av spør nå jeg bare..
I A-magasinet i dag står det at vi har mistet dødtiden, stemmer det for deg?

For egen del har det vært en travel uke på jobb med reisevirksomhet og mange kurs det skal tilrettelegges for. Morsomt og hektisk. Eldstegutten spilte kamp her om kvelden, og mens jeg sto og så på disse kjekke unggutta slo det meg hvor vokse de har blitt. Jeg synes ikke det var lenge siden de løp rundt som smågutter og nå er de straks voksne menn :)

Og vips så var det fredag igjen og så godt med en fridag for å rufse opp i hus & hjem. Ha tid til å sette seg ned litt med kaffekoppen og avisen, selv om nyhetsbildet er rimelig trist for tiden.

Hmmm.... På tide å stoppe opp litt kanskje?
Og kjenne på at man faktisk puster og lever...
 

For midt i det hektiske kommer tankene...

Kan du kjenne hvor sterkt det er å kunne innta våren,
èn gang til?

Ragnhild Bakke Waale


På tide å sette fra seg vaskebøtta (og pc'en..;) og komme seg ut i skogen! Ta seg tid til å kjenne på duften av vår, høre fuglene synge og bare nyte å være til...


Om du har små eller store planer, 
om du skal være hjemme eller reise bort...
K O S deg i helgen!
:)

Tusen takk for alle koselige hilsner på bloggen min!
Velkommen til ny følger, så hyggelig at du vil følge meg!
:)