mandag 2. april 2012

Vårblomster - Fryd for øyet


I dag har jeg fartet litt og ordnet noen ærend. Ikea var første stopp for å få tak i noen deler som manglet. Det er MYE tilbehør til skuffer og skap (synes at jeg har satt sammen deler i det uendelige..;) og Ikea er jo bare helt konge på slike små smarte detaljer. Var spent på om det var kaos der i dag, men jeg var tidlig ute og det gikk greit. Deretter gikk turen til Kamille blomster En utrolig søt og sjarmerende blomster-/cafè og interiørbutikk. Klarte ikke å motstå disse herlige hyasintene, rosene og anemonene. En bursdagsgave fikk jeg ordnet der og det ble jammen en liten myrt på meg også gitt :)


Gratulerer med dagen til min snille mamma som fyller år i dag! Hun har omsorg for alle og har et hjerte av GULL <3


En god venninne stakk innom i dag og vi fikk testet "Cafèhjørnet". Det funket tror jeg.. ;)






Nevøen min er på besøk noen dager og nå som ting begynner å falle på plass her på kjøkkenet håper jeg å kunne nyte noen gode påskedager og ta ting litt som de kommer. Uansett deilig med friiii!
Det er rart med disse høytidene. De bringer frem mange tanker og  minner... Såre og gode.
Varme tanker og englestøv svever gjennom rommet  <3



Take care!
<3