fredag 15. januar 2010

God helg!



Fredag har en egen følelse synes jeg. En følelse av forventning og glede. I helgen gjør man noe annet enn i resten av uka, enten man har store eller små planer. Ekstra godt når man har fri fra jobben, selv om det er mye som skal ordnes hjemme på en slik dag. Da jeg våknet i dag hadde den gode følelsen fra i går holdt seg, en slags lykkefølelse over at jeg har det så bra. En fin gåtur i går kveld med Toril, det gjør alltid godt for både kroppen og toppen! I dag valgte jeg bort litt plikter for en stund og det samme gjorde Tone og Heidi som også hadde fri i dag. Vi bestemte oss for å glemme den lange listen over alt som skulle vært gjort for en stakket stund og ta oss tid til en gåtur i nydelig vintervær og en tekopp hos meg etterpå. Jeg vet om et par andre venninner som også gjerne skulle gjort det samme, men som ikke hadde anledning i dag. Jeg har faktisk ikke dårlig samvittighet engang for å nyte denne tiden, så nå er jeg riktig så fornøyd med meg selv..! smiiil... Det tror og håper jeg de andre også er, og at de ikke får for mye stress resten av dagen og helgen med alt som skulle vært gjort.. Selv skal jeg nå gå igang med litt huspusler igjen og så får vi ta det i tur og orden. Ungene kom akkurat hjem fra skolen og snart kommer mannen hjem fra jobb. I morgen får vi besøk av min bror og hans kjæreste, så da skal jeg ordne til og gjøre det koselig til de kommer. God helg!