torsdag 14. januar 2010

Hverdagslykke...

Torsdag kveld, snart helg... Sitter her og surfer litt på nett, koser meg med bloggen, nyter en kaffe latte.
Tenker... Jeg er heldig!
Jeg mangler ingenting og har utrolig mye å være takknemlig for.
Mann og barn jeg er utrolig glad i, en trygg og god familie rundt meg, nære og ekte venner som jeg vet vil meg vel og som jeg setter veldig stor pris på. En bra jobb med gode kolleger.
Alle er vi i forskjellige livssituasjoner, og uansett hvor man er her i livet og hvordan man lever livet sitt er det viktig å sette pris på det man har og gjøre det beste ut av hver en dag.
Disse tankene ønsker jeg å ta med meg inn i helgen. I morgen er det fredag og jeg har fri fra jobben. Da skal jeg handle mat, ordne hus og forhåpentligvis få til en gåtur med en god venninne eller to. I helgen blir det kos med familien.
Grip dagen!