fredag 8. januar 2010

Helg!


Så var det fredag igjen.. Grei dag på jobb, mye å gjøre og det er bra. Den første arbeidsuka etter nyttår har i grunnen gått fort synes jeg. Etter jobb gikk jeg innom Hus & Hage og kjøpte meg en ny voksduk fra Au Maison til kjøkkenbordet, ble riktig så fornøyd! Rakk også en tur innom Christiania Belysning og der fant jeg en fin lampe på salg. Den skal stå i det store vinduet i stua. Innom Bohus på tur hjem og der fant jeg også en liten lampe vi skal ha i et annet vindu i stua. Vi har lenge snakket om at vi trenger flere lamper og da er det så greit å handle når det er salg.

Fredag kveld er som oftest tacokveld hjemme hos oss, ungenes favoritt! I kveld ble det Nachos til en forandring. Enkel og grei fredagsmat.. Passer godt til en fredagspils også ;)




Deilig med helg! Ingen store planer og det er godt for en gangs skyld. Sove lenge, litt rengjøring og ordning i huset og bare ta dagene som de kommer. Fortsatt isende kaldt.. Minus 28, så det blir vel mest innendørssysler, men har også lyst til å få gått en tur eller to, gjør så godt med litt frisk luft!