torsdag 1. april 2010

Innekos ♥

Det var jammen godt at jeg rakk en liten fotoshoot den lille stunden sola var fremme på tirsdag, for siden har den glimret med sitt fravær kan du si... Regnet sildrer ned og det er skikkelig gråvær. Snøen smelter veeeldig tregt... Det ble en liten rusletur på mannen og meg i stad, men nå velger jeg å holde meg i godstolen med en bok og litt snop...



Gode bøker venter på å bli lest... Sarah Mclachlans nydelige stemme og melankolske sanger fyller rommet...
Egentlig litt deilig med hjemmepåske også da.. Sov lenge i dag, så ble det lang frokost med egg, bacon og kjøkkenkos..
Påskekaffe fra Solberg & Hansen smaker deilig...

Friske urter som Timian, Basilikum og Rosmarin sprer gode dufter på kjøkkenet og avocado og lime er kjekt å ha i hus... I dag blir det indrefilèt av svin med grønnsaker og timiankrydrede båtpoteter til middag.. I morgen skal vi på dagstur til venner på fjellet, håper været bedrer seg! Har lyst på SOL!! Lørdag blir det vennebesøk hos oss og lammelår skal tilberedes og serveres.. Værutsiktene er faktisk noe bedre for påskeaften i følge de som har greie på det... Ja ja, vi livsnytere vet å kose oss uansett *smiil*

Så nå tror jeg jammen at jeg skal ta meg et glass hvitvin...
Skål og fortsatt god påske!

Klem fra Gry