tirsdag 6. april 2010

En award fra Hjertedamas blogg! Tusen takk ♥

Jeg har vært så heldig å få denne awarden fra herlige Hjertedamas blogg
Ta en titt inn til henne, her finner du masse humor, hjertevarme og kreativitet!
Med den følger en forventning om:
* Kopiere awarden til bloggen din
* Linke til den man har fått den av
* Fortelle 7 interessante ting om seg selv
* Sende den videre til 7 andre bloggere.
Hm.. 7 ting om meg... Om de er interessante eller ikke skal jeg ikke si, men her kommer det litt om meg...

Jeg...
  1. Elsker min mann og våre to flotte gutter
  2. Er født i tvillingens tegn
  3. Er lidenskapelig opptatt av alt som har med interiør å gjøre og drømmer om å gjøre det til et levebrød en eller annen gang i livet..
  4. Er veldig glad i mat og liker å kokkelere når vi skal ha gjester, men er ikke så glad i å lage hverdagsmat.., er interessert i og glad i vin, liker øl, snop og alt som en livsnyters hjerte kan begjære, men det har dere vel skjønt av å lese bloggen min.. he he.. Jeg liker også godt å trene, men det går litt i rykk og napp..
  5. Ønsker å være en livsnyter som er positiv ALLTID, men blir likevel litt sur av rotete hus og ting og tang som ligger og slenger på gulvet..
  6. Er opptatt av å bevare vennskapet med mine kjære og nære venninner, våre felles venner og familien for øvrig. Setter veldig stor pris på dere alle og er avhengig av å holde kontakten! Liker å gi og få ros *smil*
  7. Er ganske sosial og liker en fest en gang i blant og er glad i musikk, bøker, kino, gå på cafè med venninner og å reise
Skulle gjerne sende awarden videre til alle dere herlige bloggere jeg har blitt kjent med, setter stor pris på dere alle. Denne skulle sendes videre til 7 bloggere og da sender jeg den ikke til dere andre som også mottok awarden fra Hjertedama, selv om dere også fortjener all den ære dere kan få ;) Sender den videre til:
Anitas interiørverden
Har en drøm
Lykkehjemmet
My fie!
I Døsset
Lille frøken Jensen
Fru Ruud