mandag 5. april 2010

En rosa utfordring ♥

Ja, så er denne påsken (nesten) slutt.. Det har vært noen fine dager, selv om det har vært skuffende lite sol. En har liksom så store forventninger til været i påsken, for etter en lang og kald vinter lengter en virkelig etter litt varme. Men, men.. det er lite vi får gjort med det. Det som uansett er fint med påsken er at med den kommer våren, så om påsken er slutt får vi nå en ny start... Litt dyp her nå kjenner jeg.. *smil*..

Sophie Mari med bloggen
My fie! har gitt meg en utfordring. Nemlig å vise frem 5 rosa ting. Og nå som det gule skal hives ut, passer det jo fint å hvile blikket på noe rosa...

En søt liten prinsesse i tre og noen rosa blomster i en rosa potte...

Et bilde av en rosenknopp. Kjøpt i en koselig liten butikk i gamlebyen i Fredrikstad... For øvrig en nydelig liten "by" jeg har lyst til å besøke igjen..

2 rosa parfymeflakonger. Til venstre parfymen Be Delicious fra DKNY og til høyre parfymen Endless fra Sarah Jessica Parker.. Vil nok si at den første er best, frisk og lett duft..


Tekopper med rosemønster fra Åhlens..
Og søte muffinsformer i rosa og hvitt, også fra Åhlens..

Det ble visst litt flere enn fem ting det, men det får gå.. Da er det min tur til å sende utfordringen videre og jeg utfordrer Anita med bloggen Home & Wine med fargen GRØNN i anledning våren *smil*..Ha en fin ny uke kjære dere! Her blir det en travel uke, da vi skal være med å arrangere NM i skiskyting hele uken og helgen som kommer.. Og nå vil vi ha SOL!!
Klem fra Gry