søndag 17. oktober 2010

FROST




Frosten har satt sitt preg på naturen... 
Fint å gå i skogen nå, bakken er hard og tørr.. Musikk på øret, tankene flyr av sted, blikket fanger noe blått...

Noen har funnet en liten blå strikkevott og hengt den på en gren....

Jeg går litt videre... Og der henger jammen en til...


Da er det nok en liten turgåer som har blitt litt kald på hendene sine... Håper den rettmessige eier tar turen igjen!
*smiler*
Noen kongler og kvister ble med meg hjem, de kan jeg nok bruke til noe....


♥ Tusen takk for alle søte ord i det forrige innlegget. Ja omtanke er viktig og jeg er heldig

Velkommen til nye følgere, så fint at dere vil ta turen tilbake hit til meg!

Jeg ønsker deg en fin ny uke og om du har lyst, så ta deg tid til å høre en vakker sang. Jeg synes denne er nydelig og spesiell, akkurat som DU
Klem fra Gry ♥

Så som i himmelen - Gabriellas sång