søndag 24. oktober 2010

Vinnerne av min giveaway er trukket!

Kl tolv i dag satte jeg meg ned med bloggen, en god kopp kaffe, saks, penn og papir... Jeg koste meg med hver eneste hyggelige kommentar og skrev navnene på antall ønskede lodd. Jeg talte til slutt opp til 162 lodd fordelt på 80 deltakere! Det synes jeg er en utrolig flott respons!
Tusen takk til dere alle for at dere ble med og kjempegøy at så mange i tillegg både ville linke og legge seg til som følger. Nå gleder jeg meg til å bruke tid på å titte inn til både nye og gamle bloggvenner
Det ble mange lodd i boksen...
Jeg fikk hjelp av mannen min til å trekke (som for øvrig smiler litt av hele denne 'blogg-greia'...;)..


♥ På den første lappen han trakk sto det...
Rosehagen

♥ Hun er en ny bloggvenn som jeg gleder meg til å bli nærmere kjent med. 
1. premien går til deg og det er dette nostalgiske bildet med ramme i gråslitt patina & denne enkle, rustikke lysestaken med et grått lys. Fra PB Home

♥ På den andre lappen han trakk sto det..


♥ Også hun er en ny bloggvenn som jeg ser frem til å lære nærmere å kjenne. 
2. premien går til deg og det er denne nostalgiske årskalenderen i metall. Fra Miljøgården


Fint om dere begge sender meg en mail med adressen deres.

♥ Nok en gang; tusen takk til dere alle for at dere ble med. Jeg skulle gjerne sendt en gave til dere alle sammen!
Klem fra Gry