lørdag 30. oktober 2010

God helg ♥


I dag er det mørkt og grått ute. Koselig å tenne lys inne... Og slippe naturen inn...
Kvister og kongler har jeg plukket i skogen..


Denne helgen er det 1 år siden jeg gikk i gang med bloggen min. Med en drøm om å finne et fristed hvor jeg kunne dyrke interiørgleden, hente inspirasjon & glede. Og bli kjent med andre som er like tussete etter alt som har med interiør å gjøre som meg.. *smil * Jeg husker at jeg satt alene på Halloweenaften i fjor, mannen og eldstesønn på fotballtur til England og yngstemann på Halloweenfest. Og jeg tenkte... Skitt på, hvorfor ikke.. En må tørre å by litt på seg selv! Jeg hopper i det!! Som sagt flere ganger før... med skrekkblandet fryd...!

Ikke hadde jeg trodd at jeg skulle bli kjent med så mange herlige jenter, men det har jeg jammen blitt og en kan si at den drømmen har gått i oppfyllelse! Om dagen er litt grå og formen dårlig så hjelper det stort på humøret å komme inn her og hente inspirasjon og glede fra dere! Jeg er heldig som har en flott familie; en snill og god mann og to kjekke gutter som jeg er veldig glad i, og en god familie for øvrig. Mange gode venninner & venner rundt meg "i det virkelig liv", som bryr seg og som jeg setter utrolig stor pris på!  Dette som virkelig betyr noe i livet!

Og, i tillegg er det herlig å ha dere bloggvenninner her inne, jeg føler at mange av dere har gått "rett i hjertet" på meg ... Jeg tror at jeg har mye til felles med mange av dere og selv om vi ikke kjenner hverandre "på ordentlig", så kjenner vi hverandre litt likevel *smil*...
 
Tusen takk for alle koselige tilbakemeldinger og hilsner dette året, oppløftende ord, morsomme historier og at så mange vil følge meg. Det er nesten litt skummelt faktisk, for det gir jo et visst forventningspress også... Tiden og energien strekker ikke alltid til og det føles som om det blir lengre og lengre mellom innleggene. Ikke rekker jeg å ta bloggrunden så ofte som jeg vil heller.. Og det er så urolig mange dyktige bloggere her inne! Er skikkelig imponert over både kreativiteten og de gode fotografene!! Likevel tenker jeg.. En får være som en er og gjøre så godt en kan og så får en legge bort dårlig samvittighet. Vi jenter er altfor flinke til å legge på oss bekymringer, er vi ikke? Og jeg regner med at de fleste har det på samme måte, det er ofte en kamp mot klokken for å rekke alt.. Men det er morsomt  å blogge og gir mye tilbake!

Nå er det Halloween igjen... Jeg har vel aldri hatt den store sansen for tradisjonen, men med unger i den rette alderen lar man seg jo rive litt med, enten man liker det eller ikke. Godterier har blitt kjøpt inn hvert år, lykten på trappen tent og godteri blitt delt ut. Ungene her er ikke spesielt interessert lenger, men godtebollen må fylles.. Regner med å få besøk av noen små gjester på døra i kveld, og det er jo alltid hyggelig uansett!
  

♥-lig velkommen til nye følgere
  

♥ Med ønske om en god helg til dere alle
Klem fra Gry