lørdag 9. oktober 2010

Inspirasjon ♥


Det har vært en travel uke med lange dager på jobb. Og veldig liten tid til bloggbesøk... Det håper jeg å gjøre noe med i morgen.. For hos dere henter jeg inspirasjon i bøtter og spann!

I dag har jeg fått inspirasjon fra flere hold; Deilig å stå opp på slike lørdager hvor dagen ligger åpen uten for store planer...

Først en god samtale med mannen ved frokostbordet, så litt husarbeid og deretter koselig gåtur og kaffebesøk som ga masse inspirasjon og glede! Og jammen dumpet den nyeste utgaven av Isabellas ned i postkassen i dag. Det er en giveawaygave jeg fikk av Elizabet med bloggen Stilig Hjem En fin og inspirerende gave fra en  nydelig dame! I denne utgaven er "Jul i god tid" et tema og det passer jo perfekt for en julenostalgiker som meg!
Jeg kjenner det kribler bare ved tanken på at julen ikke ligger så langt unna og det gleder meg å se at så mange av dere bloggjenter kjenner det på samme måte og har begynt å snuse på julen med søte juleinnlegg. Herlig jenter! Å kunne dele denne julegleden sammen med dere synes jeg er topp! Det er tidlig, ja jeg er enig i det, men tiden er så travel og det er så fint å kunne kose seg med tanker og idèer om pynting og kos i litt god tid. Forberedelsene og følelsen av forventning kan være like koselig som selve julen synes jeg..


♥-lig velkommen til nye følgere!


Og tusen takk for alle koselige kommentarer dere alle legger igjen. Kjempeartig at så mange vil være med på min giveaway og for dere som ikke har gjort det ennå er det bare å hive seg med!

Sitter her og koser meg med et glass hvitvin og skal straks i gang med middagen. I kveld blir det en enkel pasta og kyllingrett her i huset.

♥ Ønsker dere alle en deilig helg videre!


Jeg elsker stemmen og de melankolske sangene til Sarah Mclachan Spesielt denne..


Både musikken og videoen er nydelig! Anbefaler deg å ta deg tid til å klikke på linken og se videoen


Klem fra Gry ♥