torsdag 27. mai 2010

Langs min landevei ♥

Vi er så heldige å ha et deilig turtereng rett utenfor døra her og kan velge om vi vil gå tur i skogen eller langs en koselig landevei



På min vandring i går kveld kom jeg over disse skjønnhetene...

Forglemmegei og Liljekonvall...


Tenk å kunne plukke noe så vakkert rett fra naturen..

Liljekonvall er et ganske så sjeldent syn her omkring, men jeg har funnet meg en "hemmelig" ;) plass som jeg har kommet tilbake til flere år nå. For noen dager siden hadde de ikke sprunget ut, alt har vært litt sent her i år, så jeg lot de stå litt til... Det skulle jeg nok ikke ha gjort for når jeg kom tilbake i går så var nesten alle plukket! Altså er det nok ikke min hemmelige plass lenger.. hmmm.. Synd, men jeg fikk da med meg noen få hjem. Nå pynter de opp på bordet i all sin enkelhet og duften er jo bare HIMMELSK!

Forglemmegei er en annen blomst som minner meg om barndommens blomsteropplevelser.. Den er så yndig og søt med de små lyseblå blomstene sine, det formelig lyser av dem!

Som dere skjønner er jeg veldig glad i blomster og innleggen har i det siste blitt preget av det.. Er redd det kommer mange flere blomsterinnlegg fremover også.. *smil*

Er du opptatt av blomster og HAGEGLEDER anbefaler jeg en titt inn til den danske hagebloggen til
Claus Dalby Her finner du utrolig masse hageinspirasjon!!


Med disse blomsterbildene ønsker jeg VELKOMMEN til mine nye følgere! Jeg blir like glad for hver av dere som har lyst til å følge bloggen min, så tusen takk!
Jeg håper dere vil trives her!!

 ♥

Ha en deilig forsommerkveld ♥

Klem fra Gry