torsdag 6. mai 2010

En smak av sommer ♥

Vel hjemme etter en deilig uke med FERIE! Vi har slappet skikkelig av, spist og drukket godt og virkelig levd slaraffenlivet...

Hotellet var smakfult innredet, maten god og været varmt og deilig..

Bildene er fra lobbybaren på hotellet, ikke leiligheten vår altså...selv om den også var fin.. hi hi..


Sandalene og slippersene ble flittig brukt...
Og bøker lest... Anbefaler denne av den danske forfatteren Hanne Vibeke Holst - Dronningofferet. Jeg har tidligere lest Kronprinsessen og Kongemordet av samme forfatter. Dronningofferet er den tredje boken om kvinner i topp politikken i Danmark. Bøkene er frittstående, men handler om mange av de samme personene. Jeg likte de alle tre så godt at jeg anbefaler hele serien!

Vakker kveldshimmel over hvite tak...

Jeg er som dere kan se av bildet under VELDIG FORNØYD og nå har jeg kommet i skikkelig SOMMERMODUS..  Vi skrev så kjekt i meldinger til venner og familie hjemme at vi tok med oss sommeren og varmen hjem.. hmmm.. håper vi ikke har gått på en smell der..*ler*.. Ja ja.. den kommer vel!

Må si at det har vært litt rart, men også litt godt faktisk.. å koble ut bloggverden noen dager..  En merker at det tar mye tid og fokus, men det gir også utrolig mye løft og oppmuntring i hverdagen! Og utrolig koselig å komme inn på bloggen igjen i dag og se at telleren har passert 10 000!! OG lese alle de søte og hyggelige hilsnene fra DERE! TUSEN TAKK

Nå er det snart midnatt.. I morgen er det jobb og så fotballkamp med eldstemann og kioskvakt.. Lørdag til søndag skal jeg i 40-års lag til en god venninne i idylliske omgivelser sørover.. Dermed ikke så mye til bloggen denne helgen heller, men håper å få tid til en titt inn til dere snart ♥

Enn så lenge ønsker jeg alle en riktig god helg!
Klem fra Gry