søndag 30. mai 2010

Sommer på jorda, livet det er nå ♥♥♥


Melding om 'adresseendring':
Vi har flyttet ut i hagen og her vil vi bo en tre månders tid!

*SMIIIL*

Sommer på jorda, livet det er nå... ♥
"Hvis jeg fikk gjøre èn ting om igjen...
Skulle jeg løpe barbeint og glad i gresset en sommerdag..."
"...eller sitte under en duftende syrinbusk med en bok i mitt fang og frisk lemonade i glasset, høre fuglene kvitre..."



"Alle de dager som kom og gikk,
ikke visste jeg at de var selve livet..."
Enjoy your food, drink som wine and just be very HAPPY!!



Litt dyp her på en søndag formiddag kjenner jeg.. hi hi.. Men sola skinner og fuglene kvitrer og jeg har ingen planer for dagen, bare ta dagen som den kommer...
Blir så rørt og glad for alle gode ord fra dere, tusen hjertelig takk!

Ha en deilig søndag og ny uke!

Klem fra Gry