tirsdag 18. mai 2010

Varme vinder på vei... ♥ Til myke toner fra KENT ♥


Vel overstått feiring! Håper alle hadde en fin og minnerik dag. Det er jo bare fantastisk ute nå, en ser hvordan det grønnes dag for dag, gresset vokser og det er en fryd å stå opp om morgenen og høre fuglekvitteret utenfor vinduet.. (bare jeg får en dusj først så.. hi hi..)

Endelig ser det ut til at vi skal få litt varmere vær.. Gradestokken viste 20 grader i skyggen i stad.. Ja, se DET var nye takter! Kanskje kommer SOMMEREN til oss nå? Dere i nord har vel hilst på den allerede *smil*

Gleder meg til å trå barbeint i gresset... rusle over en blomstereng... la humla suse...


Spise jordbær med sukker på.... HVER DAG!


For en DEILIG tid vi har i vente!

Kent's midtsommersang får meg i modus...

KENT - Sverige


Enn så lenge er vi midt i mai, det er tirsdag ettermiddag, mannen har opererert kneet i dag og må holde sofaen, jeg skal snart av sted for å se Simen spille fotballkamp, blomster fra snille venner pryder bordet...

Kjenner meg så GLAD og takknemlig for at vi har det så BRA ♥

Denne tiden er så GOD! Å vite at sommeren ligger foran oss... Følelse av FORVENTNING....

Ønsker dere alle en strålende uke kjære venner!!



Varm klem fra Gry