lørdag 7. august 2010

Kjøkkenskriverier...

Det er tid for BÆR!


Nærmere bestemt.. BRINGEBÆR...
Her må det RØRES!



En kasse bringebær, litt (les MYE..) sukker og litt frysepulver.. Det er så greit så, huhei hvor det går.. Og vips så har man deilig nyrørt syltetøy!




Hos Gry Cafè & Interiør? Oh, I wish! Sukk.. En kan jo alltids drømme...



Fløtemugge fra Côtè table, grytekluter og kjøkkenhåndle fra Kid...


Dørslag og melkeflaske fra Ikea.. (grønnsaker fra Kiwi..;)




Krydderier, oljer og honning må til...

Mine venner vet at jeg sterkt ønsker meg nytt kjøkken.. Håper å få med meg mannen min på litt seriøs planlegging i løpet av høsten.. DA skal jeg lage mye god mat da gutten min! *SMIL*






Bare for å nevne det.. Dette bildet med en duggfrisk halvliter og en skål peanøtter ble ikke tatt nå på morgenen altså.. he he.. Det får jo være måte på til kos.. I ettermiddag derimot... *smil*
Ha en fin helg kjære venner ♥
Klem fra Gry