torsdag 19. august 2010

Morgenstund..



Fridag, tidlig opp... Frokost og nistemat.. Blide og litt spente gutter av sted til nye skoler, en til ungdomskolen og en til videregående.. Mor også litt spent.. Rart når èn epoke er over og en ny begynner... De er blitt store gutta våre nå! Mannen på jobb.. Stille i huset.. Tente lys og te i koppen.. Ute en regntung og litt grå dag...Deilig morgenstund...

Hva skal dagen brukes til mon tro... Litt trøtt og tungstartet i dag kjenner jeg... Godt å kunne ta dagen litt som den kommer.. Husarbeid og klesvask ja, og kanskje en gåtur, men skal også ta meg tid i løpet av dagen til å sette meg ned i godstolen med nyeste utgave av Isabellas. Bladet kom i posten i går og er en gave jeg vant hos Elizabet med bloggen Stilig hjem Tusen takk Elizabet, gleder meg!



Er så fornøyd med disse lysestakene i glass som vi fikk i helgen, de er fra Lisbeth Dahl..

 Så vakre, takk!
 ♥

Hva skal vi lage til middag i dag da tro..? Må bli noe enkelt tror jeg.. kanskje en kyllingsalat? Eller forresten, det hadde vi jo forrige dagen.. Hmm.. Ikke så lett med den hverdagsmaten altså, har lett for å bli mye av det samme... Noen som kjenner seg igjen? Det er jo "dagens høydepunkt" og det første ungene spør om når de kommer hjem... *smil* Kjekt at de en gang i blant lager middagen, for det er så deilig å komme hjem til dekket bord!


Velkommen til nye følgere! Håper dere vil trives her hos meg ♥

'Smilet er den korteste distansen mellom to mennesker'
Victor Borge


Nei, nå må jeg vel ta fatt og komme i gang... *smil*..
 Ha en fin dag da ;)

Klem Gry