lørdag 21. august 2010

Sensommer ♥♥♥



Etter regn kommer sol...

I dag har vi kunnet nyte en vakker sommerdag her omkring...
Å stå opp til solskinn og blå himmel etter dager med regn... Ah, ubeskrivelig skjønt!



Å rusle rundt i hagen en lørdag formiddag og plukke en sensommerbukett...

Hortensia, flere sorter pelargonia, georgine, oregano, lavendel mm...
En rufsete, men vakker bukett synes jeg..

Liker spesielt fargene godt..
  


Ikke mange plommer og epler i år, men de gir lykke likevel ♥





Tror jammen at sukkerbitene og gjødslingen hjalp jeg! Krysantemumen er i full blomst...



Engelvakt...


Dette bildet er av mine kjære snille besteforeldre i sine unge forelskede dager... De er dessverre borte for flere år siden begge to ...
De betydde mye for meg og jeg synes det er så hyggelig å ha dette bildet fremme..



Olivenbusken bærer frukter... Det hadde jeg ikke ventet... Kan de spises tro?


'Ligner livet ditt en oliven - en bitter frukt, så press frukten kraftig, og du vil få den søteste saft'
Jean Paul Richter


Er fornøyd med de nye liftgardinene og lingardinene i stua. De vil slippe lyset inn på mørke dager...


Til tross for den varme og fine dagen vi har hatt i dag, synes jeg at høsten har kastet sin glans over oss allerede... Plutselig virker de lange lyse sommernettene langt unna...

Men jeg liker høsten også! Vakre farger, klar og høy himmel, turer i skog og mark...
Den gode følelsen av å komme inn i varmen etter en frisk tur utendørs... Jo, det blir fint! Enn så lenge nyter vi sensommeren - både ute og inne...


Pledd luner på kalde dager...


'Lykken er ikke en stasjon man ankommer til, men en måte å reise på'
Margareth Lee Rambeck


'And all you touch and all you see, is all your life will ever be'
Pink Floyd

Klem fra Gry