lørdag 28. august 2010

Franske fornemmelser...


Tusen takk for alle koselige hilsner og søte ord! Det varmer og gjør meg glad ♥
Det er jo med litt blandede følelser en legger ut innlegg som blottstiller følelseslivet.. Som så mange andre bloggere vil jeg gjerne at bloggen min skal være et sted for inspirasjon og livsglede, en slags 'lykkeboble' hvor en kan koble ut bekymringer og dårlig samvittighet. Likevel synes jeg det er greit å kunne si at alle dager ikke er like gode, og da er det godt å høre at andre kan ha det på samme måte. At det går litt opp og ned her i verden..
Slik er det å leve ♥


For øvrig begynner jeg å få franske fornemmelser om dagen.... Om noen dager reiser jeg nemlig til Frankrike sammen med fire gode venninner og jeg gleder meg veldig!

Vi skal bo på Logis du Fresne 

Et lite slott i nærheten av Cognac...




Her skal vi bare kose oss! Herlige jenter på tur, latteren sitter løst... Sykkelturer med vin, brie, pariserloff og croasanger i kurven, litt shopping og ellers mye god mat og vin vil jeg tro...

Må begynne å tenke på pakking av kofferten.. Hva og hvor mye skal med? Der er jeg ikke så god må jeg si... *smil* Men vi håper på forlengelse av sommeren og at vi kun behøver å ta med lett sommertøy...

Kanskje denne silkekjolen som jeg kjøpte i Hellas i sommer?



I alle fall noen vesker og sko... Kanskje disse?



En lett jakke til kvelden og et par belter?


Denne brune lille clutchvesken kjøpte (eller fikk jeg kanskje? Husker ikke helt...) i ungdommen. Mamma fant den da de ryddet på loftet hjemme her om dagen og lurte på om jeg kanskje fortsatt ville ha den.. Klart jeg vil!


Et skjerf eller tre må også med!
Er fornøyd med disse rustikke knaggene vi har på soverommet, synes de er litt franske jeg *smil*


Dette lekre grå skjerfet fikk jeg av en god venninne, takk ♥


Jeg er veldig glad i fransk brie og spiser en del (altfor mye sikkert..) av det... Hvis man i tillegg har en flaske rødvin og litt lyst brød for hånden er lykken fullkommen! Ser for meg 5 jenter på sykkeltur med litt godt i kurven... *smil*




I morgen tidlig skal vi til Hemsedal på fotballkamp med yngstemann, det vil si noen timer i bil.. Uken som kommer blir ganske så travel, så med dette blir det en liten bloggpause fra meg. Jeg kan ikke stort av det franske språk så jeg burde kanskje bruke litt tid på å lære meg noen gloser.. hi hi...

Vous voir mon ami
(På gjensyn min venn)