torsdag 5. august 2010

NIB utfordring sommerinteriør..

Ser at NIB har en konkurranse gående med tema sommerinteriør...
Jeg hiver meg med i konkurransen med disse to bildene...

1. Glasspasteller..

&

2. Rustikk sommer


For øvrig går den siste ferieuken mot slutten. Synes disse fire ukene har gått altfor fort, men vi har hatt en fin ferie så vi kan vel ikke klage. Nå er Norwaycup eventyret over for denne gang. Begge lagene gikk videre til A-sluttspill og det har blitt noen turer frem og tilbake, men i går røk de ut. Gutta var litt skuffet, men kan være fornøyde med innsatsen!

Det ble en stopp på Ikea på vei hjem her om dagen, noe som resulterte i litt nytt til Didriks rom og litt nytt til stue og kjøkken. Synes at Ikea  har mye praktisk & stilig og skulle veldig gjerne kjøpt mye mer, men feriebudsjettet er sprengt og lommeboken veldig slank så det får bli mer neste gang... Fordelen ved å få litt nytt i hus er at noe annet må ut... I dag har vi rufset og ryddet i skuffer og skap, og til tross for stor vegring fra ungenes side mot å ta i et tak, tror jeg de nå er fornøyde med å ha fått litt orden på rommene sine igjen. Mor er i alle fall fornøyd, spesielt med det nye avlastningsbordet i stuen...











Det var rett og slett påtvunget med en stuevask, og jeg trengte egentlig en stor push for å komme i gang.. Men dette bordet og nye hvite lingardiner gjorde susen, da var det nesten morsomt å gå igang gitt! Mangler gardiner til spisestuen, der har jeg lyst på liftgardiner. Jeg får ta en runde og se om jeg kan finne noen til en overkommelig pris. Er ganske så fornøyd med innsatsen denne uken, bortsett fra at jeg hele tiden nedprioriterer trening.. sukk.. Når jeg i tillegg i ferien har hatt konstant stor apetitt for alt som er godt av mat,  drikke & godis blir dette en dårlig kombinasjon... Isj, har en skikkelig jobb å gjøre etter ferien kan du si.. Og så jeg som hadde så store planer for en sunn livsstil i ferien... he he.. Optimist! *smil*

I går lagde Simen deilig fiskesuppe fra bunnen av... Mmmm.. Mat for mons!
  
Vintips!
  
Jean-Marc Brocard - Petit Chablis
Lys grønngul. Ung fruktighet preget av sitrus og grønt eple, hint av urter og mineraler, frisk.

I går kveld inviterte en god venninne til et lite jentetreff med mye munngodt, og vi vet å kose oss vi vettu...*smil*
  


Tusen takk for alle morsomme kommentarer angående dufter og duppeditter i det forrige innlegget! Kostelig lesning om hva som setter dere i god steming, dufter dere liker og hvilke "symboler" dere er svake for. Mange av oss har mye til felles ja! *smil*

Siden uken har vært relativ aktiv ligger jeg etter med bloggrunden min.. Håper å få tatt en runde i løpet av kvelden og morgendagen. Ønsker dere en fiiin kveld med mye kos *smil*

Klem Gry